Saturday, October 10, 2009

.:blog walking:.

hari ni mood saya merayau-rayau di alam maya ni bertambah-tambah. mungkin saya perlu beli buku yang baru. ye, mungkin betul tu.

Langit Ilahi oleh Hilal Asyraf.
Hari saya dituntut membuktikan kata.
hasil tulisan beliau buat saya terkesan. untuk post kali ni, saya turut terkesan seperti post2 yang lalu. manusia selalu beri nasihat. saya juga bagi nasihat kepada kawan2 yang lain. mengaku je la. tapi harus sentiasa beringat. Allah mungkin akan menuntut apa yang kita selalu ucap pada orang lain. wallahu'alam...
http://ms.langitilahi.com/

iLuvislam.com
Oleh : Ustaz Pahrol Mohd. Juoi, Editor : NuurZaffan.
Apakah Politik Kita Jadi Ibadah?
kebetulan. betul. lepas tazkirah tadi kami turut berbincang mengenai politik. terus terang saya kata, saya x suka politik baik yang dalam mahupun luar. kenapa?? tanyalah saya face to face. yang penting banyak pendapat yang saya terima daripada mereka yang disayangi. alhamdulillah.
http://www.iluvislam.com/v1/readarticle.php?article_id=1974

laman blog salman maskuri.
Jangan menilai seseorang melalui luarannya.
suka saya follow blog ni. banyak persoalan yang ditimbulkan dijawab dengan baik dan memuaskan hati. perkongsian kali ni mengenai menilai seseorang. ye. pasal judge orang sekeliling kita. baca dan selami betul2. insyaAllah dapat terima apa yang disampaikan. AMIN.
http://akhisalman.blogspot.com/2009/10/jangan-menilai-seseorang-melalui.html

revivalis.
TAHNIAH UM!!!!!
Universiti Malaya (UM) meletakkan Malaysia semula dalam senarai 200 universiti terbaik oleh Times Higher Education (THE)-QS World University Rankings 2009 selepas melonjak sebanyak 50 tangga tahun lalu ke tangga 180 tahun ini.
http://mahasiswakk3.blogspot.com/2009/10/tahniah-um.html

sebenarnya banyak lagi web dan blog yang saya lawati. tapi cukup sajalah untuk hari ni. mungkin saya boleh paparkan url yang selalu saya klik. mungkin nanti. hehe

No comments:

Post a Comment