Thursday, December 10, 2009

lately.

2 - 3 hari kebelakangan ni agak membosankan. oh saya kira to-do-list saya untuk cuti kali ni kurang berkesan. saya juga berjaya *x hepi pun* menambah berat dan menternak lemak akibat kurang aktiviti fizikal. oh tiba2 rasa rindu nak lalui rutin student yang memenatkan tu *seyes x tipu* .



selain jadi penternak lemak yang sukses dan suri rumah separuh masa, cerita jepun yang di rekemen oleh kawan2 pun saya dah tengok. buku yang dibeli pun dah habis dibaca. oh ye lagi satu. frust sebab x jumpa buku "remaja mulia" kat kuantan ni. ura2 kata keluar awal disember. bayang2 pun x nampak, lagikan pulak empunya badan. oh xpe la. mungkin x keluar lagi.

tapi alhamdulillah jugak. akibat bosan yang x melampau ni, saya pun mula memunggah barang2 lama. risau jugak. kot2 la dah lama sangat sampai dah jadi penghuni binatang lain. huhu. naudzubillah.


hmm. punggah punya punggah *hiperbola* , saya jumpa magic box ni. oh ye dah lame x bukak. magic box ni tempat saya simpan barang2 kenangan pemberian mereka yang dihargai *cewaahh* daripada sekolah rendah sampai la sekarang. surat. kad. hadiah. keychain. gambar. bookmark. tag. pembalut coklat. pen. chopstick. buku program. dan oh macam2 lagi laa.

yang saya bersyukur sangat, semua ni membuatkan saya teringat semula kenangan2 lama. x lupa jugak kawan2 yang dah lama x kontek. mungkin dah lost kontek pun. mungkin masing2 sibuk. mungkin jugak salah saya yang terlupa kawan. memang pun. undeniable. gomen na.

semakin lama kita hidup, semakin ramai orang yang baru kita jumpa. semakin ramai kawan baru yang kita dapat. tapi tu x bermakna kita akan lupa kawan yang lama. oh maap ye kepada kawan2 yang dah lama x dihubungi. insyaAllah. call, text, email menanti. ganbatte kudasai.

p/s : x sabar nak tunggu reunion 5 cattleya...:)

8 comments:

  1. cek fareha,ko g eh reunion tu??wewewewe~ sonoknye!

    ReplyDelete
  2. weh terase aku part 'lupe kawan lame' tu. haha bukan pe aku memg malas betol layan fon apetah lagi mesej kontek2 org. sangat kejam

    remaje mulia hilal asyraf pye ek? yeh aku suke bace gak yg online tu best kan

    ReplyDelete
  3. najwa : yupp..insyaAllah next week lepak2 kt kl sblum blek perak..

    jihah : bab fon tu lbey kurg la kite..sll campak je marata2..hehe..yupp..hilal asyraf yg tulis..waahh..de geng ni..

    ReplyDelete
  4. huhu,,tahniah sbb jd penternk yg b'jaya..nnnt nk kne mntk sdkt tips dr faa tuk jd pntrnk nie.

    brng2 lme,adiah,kad n bla2..smua nya tue memori..smpn elok2..huhu..

    ReplyDelete
  5. hehe..ade2 je sue ni..nk tips?? oho sgtla sng..
    mkn byk2..da ckup..ngee~

    ok2..iye2..:)

    ReplyDelete
  6. fareha...
    surat apa dalam maf=gic box tue??
    surat cinta ke???
    haha...

    ReplyDelete
  7. oh serius saya xde barang2 lama. ada tapi tak ingat letak kat mana.

    n x sangka fareha mnat kat jgk kt hilal asyraf yg kacak, baek dan ilmu banyak tu.

    ReplyDelete
  8. ain : teettt...surat cintan cintun xde ye..hehe..surat amanah yg byk..

    cramer : hehe. byk memuji tu. mnt hilal gak ye. hoho. ske hasil tulisan dye..

    ReplyDelete