Thursday, April 1, 2010

april.


april datang lagi.
teringat pula pada roomate, eyfa yang suka lagu fazley "bila april tiba".
hehe. abaikan.
alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk merasa bulan april.
walaupun x la saya sambut april fool.
ataupun terlalu agung-agungkan april. rabiulakhir masih dilalui.
cuma bulan april ni rasanya lagi excited. mungkin final exam kali.
hehe. ye2 je.
ape2 pun,
april juga adalah bulan kelahiran
ayah(7 april 1963) dan adik bongsu saya jiha(3 april 2002).
moga2 rahmat Allah serta kebaikan dari-Nya mengiringi ayah dan jiha.
AMIN.
harapan saya,
bila umur dipanjangkan hingga saat ni,
pahala saya jauh melangkaui dosa.
risau hidup ni lebih banyak buat onar.
x tertampung oleh pahala.
doakan saya ye kawan2.
kalau saya jatuh, jangan tinggalkan saya.
kalau saya jauh, tariklah saya.
moga2 kita semua mendapat keredhaan-Nya.
insyaAllah.

2 comments: