Tuesday, June 22, 2010

promote.

cuma nak promote kat sini. hehe. saya tahu memang banyak travel and tour agency yang tip top kat malaysia ni. antara yang saya pernah dengar, tabung haji, bahrul mazi, andalusia, utas, irna yakin, gemilang dan sebagainya. tapi sebab saya pernah menggunakan servis agensi ni, nak la promote sikit.
agensi yang diiktiraf oleh kerajaan arab saudi dan kerajaan malaysia sendiri. dan turut mendapat lesen kelolaan haji daripada lembaga tabung haji. agensi yang saya kira sangat bagus. menyediakan pakej haji, umrah, ziarah, etc. servis yang disediakan memang berbaloi dengan apa yang dibayar. aktiviti yang disusun dengan baik. kakitangan dan pekerja yang cekap dan mesra. dan macam2 lagi.
ini semua mungkin hanya pandangan famili saya. tapi saya yakin ramai yang di luar sana pun berpuas hati dengan agensi ni. nak komen lebih2 pun x boleh jugak. sesiapa yang nak cuba servis rayhar, yang kalau x silap saya beroperasi di kemaman, kuala terengganu, kuantan, kuala lumpur, seremban, dungun dan shah alam, boleh klik sini ye.

2 comments:

  1. mnurut mak sy,tauke Rayhar traveling ni mmg baek orgnye. Die mrupakan cikgu di Chukai Kemaman.dlu mak pernah mgjar skali ngan die :)

    owh fareha da wat haji ye? Hajjah Fareha la..

    ReplyDelete
  2. laa..yee? x bape knl la plak tauke dye..hehe..
    eh2..xde laa..haji kebende bulan rejab ni..;)

    ReplyDelete