Tuesday, July 20, 2010

lelah.

alhamdulillah. masih diberi kesempatan untuk hidup di bumi Allah. masih dibenarkan merasa pahit manis hidup. masih boleh mengomel depan laptop. masih boleh share hidup dengan kamu2 yang x ketemu.

hari yang penat. betul terasa lelah hidup mahasiswa ni. sedikit down. dengan kuliah, lab dan meeting2 bagai. tapi alhamdulillah dah ok. pagi sampai petang kelas direct dengan rehat sejam untuk makan dan solat. tapi apa yang pasti, xkan pernah sama dengan lelah mereka yang berjuang di iraq, palestin dan negara2 yang seangkatan dengannya. segala puji hanya bagi Allah yang menentukan segalanya. moga saya mampu jadi hamba yang bersyukur.

hari ni berlalu dengan saya melepaskan dan menerima sesuatu. insyaAllah ni tarbiyah yang terbaik untuk semua. moga kita redha dengan takdir Allah dan Allah meredhai kita juga. dan moga Allah berikan kekuatan pada kita semua untuk jalani sisa hidup ni sebaiknya.

cuba untuk ikhlaskan diri sehabis2nya. bukan hanya pada mulut, tapi hati yang pasti. kerana hanya Allah yang mampu menilai tahap keikhlasan kita.

so, jom set niat semula! aim for a better tomorrow. chill la sahabat. moga2 hari esok lebih baik, insyaAllah. fight-oh uh!!!
(^_^)

2 comments:

  1. Wah, faa dah byk keje eh. sab blum lagi sebab mmg klas x start lg. Jom set niat sama2! Hope tomorrow would be better than today n yesterday. insyaAllah. :)

    ReplyDelete