Friday, July 9, 2010

rehlah.

alhamdulillah. dengan izinNya saya sempat sitting rehlah bersama akhwat2 yang lain sepanjang cuti sem kat kuantan ni. best! insyaAllah mampu isi jiwa2 yang sepi. kongsi diari buat kenangan satu masa nanti :)

TC-20mei2010

TB-8julai2010

rehlah pertama di teluk cempedak dengan kak zai, azimah dan suhaila. best! pengisian sambil makan2 dan relax2 tepi laut. ta'aruf dan ikut flow usrah macam biasa. mantap la!

rehlah kedua di taman bandar dengan kak shaz, kak faradi, kak fatirul dan kak fatin. yang ni baru semalam. masih segar dalam ingatan. cewaahh. pengisian dan piknik tepi tasik. insyaAllah masih diberi peringatan. mabruk!

sister2 notts, trinity dan ic ni yang ramah. share experience mereka dan macam2 lagi. satu benda baru yang nak saya kongsi sama:

tips mencintai sesuatu. mungkin x tepat sebab x catat tapi seingat saya insyaAllah betul. huhu.

-jamal (cantik)
-kamal (sempurna)
-nawal (anugerah)
-jalal (hebat)

nah. cuba teka sifat2 ni ada pada siapa? hanya pada Allah. dan Allah jugalah yang mengurniakan sifat2 ini kepada hamba-hambaNya. semoga kita temui cinta Ilahi dan cinta yang bersandarkan cinta Ilahi. wallau'alam.

nota kaki : petang ni akan bergerak untuk daurah di bangi. ahad check in kolej. isnin start class. weehee. oh ye malam ni 27 rejab. teringat peristiwa isra' mikraj dan pembebasan baitulmaqdis oleh salehuddin al-ayyubi. mari ingat semula!

No comments:

Post a Comment