Friday, May 6, 2011

hud-hud.


alhamdulillah. masih diberi keizinan. alhamdulillah. hari ni cerita pasal hud-hud lagi. hehe. sila jangan bosan ye dengan hud-hud.

saya mahu entri sama macam kak ramlah dan cik mus'ab. ta'aruf dengan salahuddin dan adeeyat. jadi, kali ni ta'aruf pulak dengan hud-hud.

menjadilah aku dan kamu laksana hud-hud di zaman sulaiman a.s. proaktif menjalankan perintah Allah. ameen.

kamu kecil. ye. x sehebat DAK dan yang lainnya. tapi saya sayang kamu. sila jangan sakit lagi ye.
moga saya x salah gunakan kamu. moga saya manfaatkan kamu.
terima kasih Allah! terima kasih mak ayah!

" Maha Suci Tuhan yang telah memudahkan kenderaan ini untuk kami, sedang kami sebelum itu tidak terdaya menguasainya. Dan sesungguhnya kepada Tuhan kamilah, kami akan kembali!"
(Az-Zukhruf;13/14)

5 comments:

  1. subhanallah. smoga bura'2 ni menjadi saksi kita di hdpn Allah nanti kan? (maksudnya mmg kene fully utilize ke jlnNya la kan?) hrmmmmm

    ReplyDelete
  2. lily : yup. seharusnya...

    dell : mahu? hehe. mahu apekah itu cik dell?

    no2 : comel? mst laa. like car, like owner ;)

    ReplyDelete
  3. erk..?? ok2.. ahahah..:p.. puji s kete,tuanplak yg terase ye.. hihiihihih..

    ReplyDelete