Sunday, February 26, 2012

review.




jom review buku! lama rasanya x share buku-buku yang ada. almaklumlah. buku banyak tapi bacanya x banyak. huhu. tapi xpe hari ni nak share satu buku je.

dalam dekapan ukhuwah by salim a. fillah

subhanallah. memang best! terasa betul-betul dalam dekapan ukhuwah. as usual. logam penulis bersastera dengan berpandukan Kitab Langit dan kata-kata Utusan Langit dan juga seerah serta cerita-cerita yang menyentuh hati, meningkatkan hamasah, menyedarkan diri. mahabbah fillah dari Tuhan Langit memang dikurniakan kepada mereka yang beriman padaNya. dan saya mahu tergolong dalam golongan tu!

mungkin saya x reti bersastera macam salim a. fillah dan amru khaled. mungkin saya x reti bercakap macam nouman ali khan atau mufti ismail menk. mungkin saya x reti menulis macam kakak muharikah atau inche gabbana. mungkin saya x reti bercerita macam ramli awang mursyid atau hilal asyraf. mungkin saya x hebat bergerak seperti mereka-mereka yang lain. mungkin dan mungkin...

ohh. masih screen diri sendiri untuk mengesan logam-logam yang ada. fuh fuh fuh.

2 comments: