Monday, February 8, 2010

peringatan.

"dan di antara manusia itu, ada yang pelupa..."


alhamdulillah. syukur rasanye bila punya kawan2 yang selalu ingatkan kita bila2 masa lupa. leka. lalai. lagha. alpa. kredit kepada kamu semua kawan2 saya. sayang kamu lillahi ta'ala.

memang fitah manusia a.k.a. insan. pelupa. saya x terkecuali. adekah sebab neurone kurang efektif? atau otak saya dah sarat dengan hal2 duniawi? huhu. naudzubillah. minta dijauhkan daripada terlalu kejar dunia sampai lupa akhirat.

cerita beliau. seorang sahabat yang pernah saya mention dalam blog ni masa saya mula2 aktif dulu. antara competitor saya dalam kelas bi masa di lower form dulu. pencinta seni yang saya kira banyak berubah. perubahan yang baik, insyaAllah. walaupun saya rasa probability kamu baca post ni 1% (sebab saya dah tukar url dan kamu mungkin x update), saya tetap selalu follow kamu. terima kasih dan ape2 je yang seangkatan dengannye sebab post entri2 yang no doubt, memang bermanfaat. saya harap kamu istiqamah. konsisten dengan penulisan kamu.

ingatkan saya bila saya lupa. tarik saya bila saya jauh. tetapkan saya bila saya goyah.

2 comments:

  1. ye..sgt beruntung jika mempunyai rmai kwn g slalu ingtkn,tegur,nasit kta..

    ReplyDelete
  2. btul3. tq kt sue jugak. sll beri peringatan. =)

    ReplyDelete