Wednesday, December 29, 2010

dslr.

bila ramai yang cerita pasal kamera digital single-lens reflex a.k.a. dslr. ok. saya pun mahu sibuk2. walaupun saya bukan into fotografi, tapi tahu la jugak sikit2 sebab ramai kawan yang ada kamera jenis ni.


sony salah satu brand. ada banyak lagi. nikon, canon, etc.


oh. bukan mahu share pasal kamera ye. since saya pun x tahu lebih selain daripada harganya yang mahal. dan saya akui gambar-gambar yang di'snap' guna kamera ni memang cun! so, mahu share few sites yang related to dslr yang suka saya singgah. jom klik!


kamu tahu apa yang saya suka? logam mereka yang dah dipolish untuk dakwah islamiah. cantik. moga mereka istiqamah fi sabilillah. dan moga kita dapat sesuatu tiap kali kita view pixel mereka. insyaAllah.
(^_^)

9 comments:

  1. digital mukmin is my favourite. teehee..

    ReplyDelete
  2. hanis : ye2 cik anneh. sy tau kamu suka fotografi :)

    sue : hehe. my pleasure dear :)

    ReplyDelete
  3. thanks fareha.kte mmg ske website mcm ni.tp slalu dpt tgk kat tumblr je. :)

    ReplyDelete
  4. sila2. tau, sa skang guna tumblr :)

    ReplyDelete
  5. tima biasa singgah yang "live your seoul" tu..simple blog...dengan menggunakan gambar sahaja dah menceritakan segalanya..
    minat dslr jugak!hehe..tapi sgt lah tak mampu..hehe

    ReplyDelete
  6. ok2. kte de tgk few other photoblog gak. nti da blek kolej bole sharing2. insyaAllah :)

    ReplyDelete