Sunday, October 25, 2009

kem pengurusan 2009.


KEM PENGURUSAN JENAZAH DAN PENYEMBELIHAN.

alhamdulillah. dah selesai pun kem pengurusan ni pada malam semalam. sama seperti projek2 kolej yang lain, projek kali ini turut mengalami beberapa masalah. mungkin x akan pernah ada yang sempurna.



tapi saya sentiasa berpegang kepada kata2 mantan ketua protokol IHRAM kami. kata kak nadiah, "dalam projek2 ni lah kita semua nak belajar. jadi kalau buat silap, xpe. baru kita tahu mana betul, mana salah. sama2 la kita belajar." *lebih kurg laa ayatnye* .



jadi kepada semua nadi penggerak kem ni, terutamanya pengarah, majlis tertinggi dan ketua2 unit yang ada, tahniah yang sesungguhnya diucapkan. saya mungkin x rasa apa yang anda semua rasa. tapi saya juga memahami. kata maap mula2 saya hulurkan atas segala khilaf diri ni. andai ada "lain kali' , insyaAllah kita semua dapat buat dengan lebih baik. yang baik jadikan teladan, yang kurang baik jadikan sempadan.



tahniah dan terima kasih ye buat semua.

2 comments:

  1. ade sembelih2 ayam x?
    haha~ aritu aku de g 1kem ni..
    last2 aku jd wakil muslimat tuk sembelih ayam..
    1st tym kot..
    ayam tu putus leher terus..haha`
    lawak tol!!
    tlebey gune kekuatan la

    ReplyDelete
  2. iye2. ade. tp 20 ekor je.
    ha???
    haha..putus trus??dahsyat kut najwa..
    seb baek leh mkn..huhuhu
    terbaek~

    ReplyDelete