Monday, November 30, 2009

update.

teett.. teett.. update.. update..

alhamdulillah sempat jugak nak update blog ni.. bukan x mahu.. tapi x berkesempatan.. sejak balik dari kolej sampai la hari ni, baru la free sikit *eleh, bajet bz r tu* .. hehe.. xde la..

25 nov 2009
world meatless day.. tapi x berjaya jugak.. ayam masak gulai lemak cili api yang mak masak menggoyah keimananku.. ku tergoda.. aduss.. sampai pulak lewat malam.. kelaparan lagi.. hehe..

26 nov 2009
awal2 pagi lagi dah bersiap.. beli barang2 mentah.. pergi rumah nenek.. nak tolong masak juadah raya la konon-kononnye.. tapi setakat siang2 bahan mentah je.. ekeke.. ok la tu.. malam lepas balik dari rumah nenek, settlekan hal rumah pulak.. almaklumlah.. esok nak raye ni.. hihi..

27 nov 2009
wahh.. hari yang bahagia.. lepas sembahyang raye, terus bergerak ke rumah nenek.. ingatkan nak berkonvoi untuk ke rumah moyang di muadzam.. tapi akhirnye pergi asing2 jugak.. xpe la.. balik rumah petang tu.. tapi malam pergi semula ke rumah nenek.. nak tengok nur kasih ramai2 punya pasal.. on je laa..
oh ye..hari ni cukup umur anak pak cik azhar ni, 19 tahun.. alhamdulillah.. moga2 akan lebih matang dalam menjalani hidup.. bertambah kebaikan, berkurang yang kurang baik.. insyaAllah dapat yang terbaik dalam hidup.. AMIN..

28 nov 2009
pagi2 lagi kami dah keluar rumah.. keluar membeli-belah memandangkan adik saya yang di pasum tu akan balik pada esok harinye.. sebelum tu pergi melawat dino terk di yayasan pahang.. wah3.. best2.. masyuk !!! dengan aktiviti yang banyak.. oh ye.. termasuk aktiviti dalam kumpulan bersama keluarga.. memang best.. jarang2 tau kami dapat berkumpul macam ni.. kira bersyukur la dapat cuti time2 cuti sekolah ni.. boleh berkumpul dengan famili tercinta.. ewah2..
malam tu la baru free sikit.. tu pun x sempat nak online sebab adikku yang no 3 tu dah cop line untuk malam tu.. xpe2.. dah 19 tahun la katakan.. beralah je laa.. hoho..

29 nov 2009
sekali lagi kami keluar dari rumah di pagi hari.. nak bertolak ke lanchang sebab sepupuku kawen.. tengahari pulak hantar kakngah balik kolej.. sampai pulak malam.. kepenatan.. tido..

oh ye.. tu la jadual untuk awal2 cuti ni.. hari ni dah start xde perancangan melainkan hujung minggu untuk 3 minggu yang akan datang yang akan diisi dengan kenduri-kendara.. buku terasing pun dah habis dibaca.. tu yang boleh online tu.. x banyak benda yang boleh buat memandangkan saya memutuskan untuk x berkerja.. oh mintak2 la cuti ni x boring dan x diisi dengan perkara2 yang x berfaedah.. ok sekarang nak sambung list semula.. basha !!!

4 comments:

  1. oho..sgt2 busy nmpk..

    nnt update lah cept2 ye..

    ReplyDelete
  2. cik jihah squared (fatin nazihah & najihah iman),

    trima kaseh, tQ, syukran, arigatou, toche, nandre, merci..........etc.

    hehe..syg kamu seme..

    sue: baek2..hehe..

    ReplyDelete