Wednesday, January 13, 2010

aku hebat.


oh x. tajuk je yang hiperbola. sebenarnye saya dapat atasi salah satu fear factor saya. jumpa dentist!!! uhuu.. pada sesetengah orang ni mungkin perkara remeh. tapi x pada saya yang x suka jumpa dentist. lagi2 nak pergi klinik yang senyap. sejuk. menyeramkan. hanya bunyi drill gigi tu je yang kedengaran. eee.. tapi alhamdulillah saya berjaya. yatta!!! sekarang saya boleh berbangga dengan diri sendiri. hehe. poyo. padahal baru buat screening. belum treatment yang betul2 lagi. huhu. habislah kamu. xde bangga lagi dah lepas tu. huhu. disebabkan saya ade bad dental record, kena buat appointment. ku akan sentiasa menunggu2 tarikh keramat 12 februari 2010. moga segalanye dipermudahkan, insyaAllah.. kredit to tma, ifa dan kak yuliana. syukran wa uhibbuki fillah..
^_^

6 comments:

  1. ohho tahniah tahniah.
    sy takut tp dulu lah. skrg x. skrg cuma x suka bau besi.

    ReplyDelete
  2. haha..ingt tk takut jmpe dentist..upanya tkut gak eh..tahniah b'jaya atasi..

    ReplyDelete
  3. haha! nedd tak takut jumpa dentist..takut jumpa surgeon je!!! haha

    ReplyDelete
  4. hehe..ala nedd..jmpe dentist ag gerun r.. surgeon kte x nmpk dye tyme operation..da under anaesthesia..

    ReplyDelete