Sunday, January 10, 2010

guilt won't eat me.

alhamdulillah. hari ni saya masih hidup. walaupun diselubung rasa bersalah sebab x join explorace. hari ni jugak saya sudah xde ikatan dengan pimpinan muda kolej kediaman ketiga a.k.a. PM. tapi pape pun, terima kasih sebab sudi lepaskan saya walaupun saya tahu saya bukanlah antara yang terbaik untuk dilantik menjadi PM. sesetengah orang mungkin akan cakap, "rugi la fareha x join. banyak benda baru boleh belajar tau!". oh ye. i AM aware and highly conscious that i might lose the chance to learn many new things. dan saya jugak tahu apa yang saya nak. saya ori, bukan fotokopi *tajuk buku yg baru beli last week* . biar kurang reaktif di tempat yang sepatutnye. saya harapkan yang terbaik untuk semua. dan moga2 ukhuwwah kita semua x terjejas gara2 hal ni. chill~

Katakanlah , “Jika kamu sembunyikan apa yang ada dalam hatimu atau kamu nyatakan, Allah pasti mengetahuinya. “Dia mengetahui apa yang ada di langit dan apa yang ada di bumi. Allah MAha Berkuasa atas segala sesuatu.

Ali-imran 29

ape yang saya rasa?? x la gembira. x pulak sedih. mungkin rasa bersalah dalam rasa lega. hanya Allah Maha Mengetahui.

2 comments: