Thursday, March 18, 2010

azimat ibunda.


pilih2 mana nak pergi?

insyaAllah. habis je lab petang ni terus ke pekeliling untuk cari tiket balik malam ni. esok ade medical appointment dan nak settlekan passport. moga dipermudahkan oleh-Nya. AMIN.

sikit terkilan. teringin nak tengok pertandingan nasyid malam ni. emm. mungkin x la tengok sampai pergi DTC. cukup memberi sokongan semangat dari kolej. selalu dengar mereka berlatih nasyid sejak sebulan ni. sampaikan terminat lagu azimat ibunda. hehe. tapi xpe laa. moga2 mereka dapat buat yang terbaik. bittaufiq wannajah. go team nasyid 3rd!!!

sebenarnye lately sikit runsing. susah hati fikir pasal nak stay kolej atau x. kawan2 ramai bagi pandangan dan saranan. tapi rasa macam tersepit kat tengah2. x tahu mana yang terbaik. nak stay 3rd ataupun nak apply 12th. sayangkan 3rd. tapi berkira2 jugak sebab next sem kelas dan tutorial banyak kat pasum dan dekat dengan 12th. nak bawak kereta pun x konfem lagi. mak dan ayah dah niat nak jual kereta kancil kat rumah sebab xde siapa nak pakai. jadi xnk interfere. huhu. esok dah due hantar borang permohonan. borang pun dah ade. cuma x isi je lagi. tapi hari ni dah nak balik rumah. kira hari ni hari terakhir saya lah nak apply 12th. huhu. nasib badan.

masa kem hari tu jelas. terang. nyata. saya announce depan semua orang kalau saya ni x mahu stay kolej untuk sem akan datang. tiba2 hari ni last2 minute tukar keputusan pulak. tapi kalau saya nak pun belum tentu dapat. kalau bukan rezeki saya redha. ape2 pun hati ni dah buat keputusan. saya memilih untuk cuba stay kat 3rd. tepat atau x tu belakang kira. moga ni yang terbaik untuk saya.

4 comments:

  1. fareha nak g mane coz wat passport tu???

    ReplyDelete
  2. ouh..insyaAllah nk gi umrah bln 6 ni..:)

    ReplyDelete
  3. insyaAllah...tu la yg dlm perancangan...moga dpermudahkn...:)

    ReplyDelete